Böcker, pjamaser & vår lilla groda!

Japp, det blev några böcker inhandlat idag, till Ninnis födelsedag alltså. På REA, som ni ser på priset :P


Favoriten Svampbob tror jag hon kommer gilla :) Och färgerna är det snart dags att lära sig, Ninni säger numera att allt är blååå - när man frågar vilken färg saker har.. hihi




Sen blev det också 2 pjamaser och ett nattlinne med absoluta favoriterna; Små Einsteins, eller "Annie" som Ninni själv säger.. (den blonda i serien heter nämligen Annie...) Också på REA, kostade 49 :- styck! Som hittat! :D

Så dessa lär hon också gilla enormt mycket, det vet jag! :) Hon har en rosa "små Einsteins" pjamas som hon fick i julklapp, den gillar hon skarpt.. så man knappt får ta av henne den!


Vad hon mer får i födelsedagspresent får ni ju se på söndag :D


Idag har det alltså varit fullt upp! Hann också åka ut till Charlottendal och överraska IDA, som fyller år idag. MEGA GRATTIS, igen! :D Vi hade även med oss lite presenter som vi överlämnade till sötaste Isabelle, som ju fyller 2 år på fredag. 2 dagar innan Ninni alltså :) Tjejerna fick busa av sig en stund, innan det var dags att hämta pappa o göra bankärende.


Nu har jag preciiiis satt mig ner. Orkar verkligen inte göra något mer "nyttigt" ikväll :) Har, efter vi kommit hem från stan,  lagat mat, slagit in paket, städat i förrådet i källaren, bytt ut alla julgardiner mot "de vanliga" och plockat undan en massa leksaker och tvätt, som blivit liggandes under dagen... 


Därför kommer nu ett litet mini bildregn på vår lilla söta Groda, Neo såklart!  





Underbar vår lilleman är, älskar honom SÅ!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Vilka härliga fynd! :)

Och Neo -han är verkligen ursöt!

2009-01-07 | 21:34:17
http://carolina1979.blogg.se/
Agnieszka

Så söta bilder... oj vad du haft mkt för dig idag!!!!

kramar

2009-01-07 | 21:34:46
http://agnieszka.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Fina saker hon får, till ett bra pris dessutom.



Liten söt groda ni har ;-)



Kram,

2009-01-07 | 21:41:15
http://mideco.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten

Sötisen! :)

Först trodde jag att han satt ute, på första bilden :) Mattan såg ut som gräs ;P haha..

Jag tror jag har en likadan matta.. Om det är en grön rya från ikea, rätt billig..?



Perfekt att kunna köpa födelsedagspresenterna nu på rean :D



2009-01-08 | 01:33:42
http://eiraheidemo.blogg.se/