Barnens lekland och långpromenad!

Kompisen Isabelle var på Barnens lekland för nån dag sen och hennes supergoa mamma skickade ett sånt fint mms där ifrån, att vi också blev sugna på att åka dit. Var riktigt längesen nu, och eftersom natten var som den var - kändes det skönt att Ninni fick busa av sig rejält innan nattningen idag. I hopp om att hon sover hela natten...  Sagt och gjort!


Kul bland alla bollar :)

Klart vår lilla prins var med, hängde i selen så fint :)



Ey! vad är det som händer där borta?? :P hihi finast!

Ninni & pappa myser

Fiiika paus!! Ninni fick själv bestämma vad hon ville ha. Svaret blev ett klockrent; GLASS!

Ninni väntar på att nån ska köra henne....? :)

Lilleman håller på att somna, denna gången i selen hos pappa.


Efter en massa bus på leklandet begav vi oss hemåt och började med middagen, tacos!

Efter tacosen tog jag på mig promenadskorna och satte de nyinköpta KOSS lurarna i öronen, och började promenixa i rask takt. Åt en halv "morotskaka" till fikat på leklandet (svaagt gjort, i know. Varför? Varför? Jag borde avstått! Aja, gjort e gjort!), vilket resulterade i dåligt samvete.... vilket i sin tur resulterade i en 45 min rask promenad, i uppfriskande minusgrader :)



Vinnaren i tävlingen om rosa produkter från www.aromboden.se blev Anette. Stort Grattis!!

- och tusen tack till alla som ville vara med och tävla...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida & bellan



Myyys! Nästa gång åker vi tillsammans tycker jag! Kramis

2009-01-20 | 21:45:08
Carolina

Vad roligt ni ser ut att haft! :)

2009-01-20 | 22:25:40
http://carolina1979.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten

Så söta dom är! :)



Attans! Jag glömde helt bort att va med i tävlingen.. men stort Grattis till Anette!

2009-01-21 | 23:01:24
http://eiraheidemo.blogg.se/