Bamsebadrock & intressanta Februari!

Ninni fick en Bamsebadrock från REA:n på Lindex (99:- istf 279:- !) som vi invigde igår. Åh va mys det såg ut... Minns själv när man var liten och blev inlindad i en sån där, och bara satt och mös efter badet.






Nu ska vi snart åka och handla. Storhandla. Lönen har ju kommit, eller ja... mammapenningen för min del dåra :) Wohoo!


Månaden som kommer tror jag kommer bli väldans intressant, minst sagt. Förhoppningsvis, om allt går som planerat dvs, kan jag berätta och visa "det jag håller på med, just nu" - för er. Jag kan nog också dela med mig av en annan plan vi har ... och sen lär väl Isabelles lillasyskon kika ut, om inte det redan blir nu de sista dagarna i Januari :) Så nyfiken!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Mysigt med bad o sen badrock i soffan!

Jo jag vet man blir lite ledsen kanske med mina inlägg..Jag oxå :P

Men nu får det allt bli en ändring på HAN och så får de bli ett nytt försök för såhär kan inte jag leva..Jag orkar inte i längden o må dåligt av att kompisarna o ölen går före alldeles för ofta..Saknar dig..Min VÄN =) Puss o kram

2009-01-26 | 10:58:09
http://idasilverbark.blogg.se/
Ankizz med Jonathan

Ååå en sån badrock skulle Jonathan haft. Vi har rätt mycket "bamse" kläder.

2009-01-26 | 12:04:14
http://ankizz.spaces.live.com/