Åh TACK!!

Tusen miljoner tack för era varma, söta komentarer. Och jag håller med er, verkligen jättekul att vågen visade som den gjorde! :)


Nu har vi plockat undan alla tomtar, fast julgardinerna hänger fortfarande uppe. Tog en paus och gick ut och busade i snön i stället :) Gick en promenad och svängde förbi affären också, där Ninni fick en varmkorv av pölsemannen. Gott!


Nu sover Ninni och Neo ligger här i babysittern och kuckilurar :P Fredrik kollar på Hockey på tv och snart kommer Ninnis farfar hit och besöker oss. Kanon trevligt! :)
 


I eftermiddag ska vi åka hem till mina föräldrar och äta middag. Mys. GI-anpassat för mig såklart! :D



Hade också tänkt planera lite inför Ninnis kommande födelsedagskalas som hålls på söndag. Blir enkelt med de närmsta släkt o vännerna, men känner ändå att jag vill hitta på nåt skoj nu när stumpan ändå förstår så pass mycket - som hon faktiskt gör! ´
 

Förslag, någon?



Kommer aaalldeles strax ut en ny tävling till i min blogg, så håll ögonen öppna! Tills dess, glöm inte att anmäla er till denna tävlingen - om ni vill ha chans i utlottningen av den rosa bloggdesignen... som btw går ut nu på lördag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

När Nova fyllde 2 så hade vi massa ballonger då hon älskade det... det andra var lixom inte så intressant för damen!

kramar

2009-01-06 | 13:06:47
http://agnieszka.blogg.se/
Therese

Grattis, vad kul att vågen trippar neråt :)

Lycka till!!

Kram Therese

2009-01-06 | 15:10:36
http://tostberg.blogg.se/