Åh du underbara.... Stol! :D


Älskar denna stolen, verkligen :)


Nu är Ninni en stor tjej, som givetvis ska sitta på en "stor" stol. Våran söta, stolta lilla prinsessa som numera ska göra sig till framför kameran - vår pajas! Men visst är stolen underbar? Kommer som ni säkert förstår, från IKEA. Jag pysslade ihop en dyna med halkskydd under, som gör att Ninni sitter kvar - och inte glider iväg - på stolen :) Kanonnöjd! 

Och när tiden är inne för lillebror Neo, så får han ta över syrrans Hokus Pokus stol :)


Ett supersnyggt serveringsfat samt 6 st matchande småtallrikar i limegrönt roffade jag åt mig från fyndet och i övrigt blev det mest lite småplock. Nya drickglas, en helspegel, 4 handdukar... smått och gott! :)




Nu sitter jag och kopierar & skriver ut en del mail, som jag ska ha med mig till Stephanie om en stund. Jajamensan, här planeras det för fullt :) Jättekul! Sitter också och letar efter en annan sak, som jag inte heller kan avslöja riktigt ännu (eftersom jag inte vill att Fredrik ska veta det ännu... suprise, suprise ni vet!)  



Vägningen igår var, skum. - 1,7 kg fick hon det till på sin våg, iofs med kläder och med frukost i magen... och mer får man absoluuuut inte gå ner, om man vill lyckas hålla det - enligt henne. Suck och stön. Men med - 2 cm i midjan, får jag absolut vara nöjd. Så, nu är det bara till att kämpa vidare och invänta nästa gångs resultat :)



Nehepps mina vänner. Nu ska jag göra mig i ordning och sedan åka hem till Stephanie, för en gångs skull kanske jag släpar med mig kameran - så ni får en liten inblick i alla fall :)


kramar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

okej, då var de ju bra :)

hoppas att du får en bra dag, vad du nu har planerat

2009-01-23 | 10:51:50
http://zigmagirl.blogg.se/
Sahra Ericzon

Du har fått en Award

Du har en underbar mamma blogg : )

Kika i min blogg!!!

2009-01-23 | 10:58:30
http://sahraericzon.blogspot.com
Therese

Är så nyfiken på vad du planerar... Ha en toppenkväll!



Ps. du har fått en award av mig.

2009-01-23 | 20:51:19
http://aromboden.blogg.se/
maria

Den där stolen har jag tittat på många gånger på ikea, vad fin den är! Ursnygg stolsdyna!

kram kram

2009-01-24 | 09:16:48