Åh du superlugna dag! :)

Dagen idag har verkligen gått i slowmotion. Totalt. Härligt! :)


Har tvättat och vikt en massa tvätt och sen bara myst i massor. När vi lagt Ninni för hennes eftermiddagsvila så satte jag och Fredrik på en film som vi tittade på, samtidigt som vi åt mat framför tv:n. Lyx! :P


Kvällen kommer följas i samma spår. Fredrik och Ninni badar just nu och Neo ligger och sprallar i babysittern. Han är SÅ söt! Svarar när man pratar med honom, med sina rullande "RRRRR" och ler stort. Underbara lilla människa! 


Jag håller på att skriva ut lite brev, som jag ska lägga på lådan i morgon. Lika bra att förbereda så att allting är klart.  







Glöm inte att anmäla er till tävlingen, som går ut om ett par dagar!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej!

Tänkte på en sak med dom dr napparna. Om man vinner, får man napparna på en gång då med namn och allt eller hur funkar det?

Jag ska inte få min dotter förrän i april så jag vet ju inte helt vad hon ska heta hehe.

//Anna

2009-01-25 | 21:05:31
sandra

Hejsan!!



Jag vill anmälla mig till napptävlingen. De är ju bara för söta napparna :)



Mvh Sandra

2009-01-27 | 10:29:34
http://mammansandra.blogspot.com
Anonym

Jag är med och tävlar. Har länkat i min blogg

2009-01-28 | 19:53:40
Amelie

Jag vill vara med å tävla :D

2009-01-29 | 07:29:46
http://elefteria.blogg.se/