Zzzzznark

Är trött. Så trött.


Ninni vaknade 04.15 och sedan dess har vi varit uppe! Jäkla skitunge *muttrar* Pigg som en lärka ville hon upp och leka.. stöön. Jag var inte alls med på noterna och fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna.

Nu är Ninni på dagis och Neo sover. Vet ni vad jag ska göra?? IDAG, just alldeles strax, ska jag släppa alla tankarna på tvätt och städ - och faktiskt gå o lägga mig och vila jag också! Det mest troliga lutar åt att jag somnar, men gör jag inte det så har jag i alla fall försökt. Så, idag unnar jag mig själv det. Sen att jag får tvätta som en tok när jag vaknat, är ju en helt annan femma :P


Så, vi hörs lite senare!


bamsekram på er allihop och miljoner tack för alla fina komentarer ni ger mig
(fast jag är sååå usel på att svara... försöker i alla fall bättra mig....)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


gladulle

Sov så gott, och tänk på att det är viktigt att sova en stund på dagen om man inte får sova på natten.

Tänk vilken liten busfia du har som ska vakna så tidigt. jag ska vara glad att jag oftast får sova till 06:00.

2009-02-11 | 10:35:59
http://gladafamiljens.blogg.se/
Mikaela

Söta barn du har. Hur gamla är dom?

Pia - mamma med mera

Ja det är inte lätt det där med att hinna med osvara på kommentarer. Men man gör ju så gott man kan och man ska ju inte bli utbränd heller, det är väl inte tanken med bloggen.. ;-)



Kul å kliva upp kvart över 4 - NOT!!! vet hur det är. Inte det roligaste!!!



Kramen

2009-02-12 | 20:22:35
http://www.pia.sakerochting.se