Trött igår? Javisst!

Både jag och Fredrik gick och la oss kl  20.45 igår. Trötta? Javisst! Nästan pinsamt men oj så skönt att få ha sovit ut... Fredrik tog Neo i natt så jag fick sova, och jag gick upp med barnen när Ninni vaknade vid 6.oo. Fredrik sover fortfarande..

Vi har ätit frukost och nu väntar jag & Ninni på att klockan ska bli 9.30 så vi kan få bege oss iväg till första gympapasset, träningskläderna är redan på. Spännande! :)



Lite senare kommer som sagt Fredriks föräldrar hit för att busa med barnen, medan jag och Fredrik roar oss. Bio och resturang, verkligen lyxigt! Och det är perfekt timing, känner att denna kvällen är välbehövdlig.


Vi ska även hinna med att handla och jag ska - som jag sa igår - försöka hinna/orka springa inom Lindex för att se om jag hittar ett par nya jeans. Hoppas!


Nu har jag berättat om våra planer för dagen, och blir nyfiken på vad ni ska hitta på?


* Kameran e på laddning så inga bilder i detta inlägget tyvär



Förresten! Ute faller stora, iskalla snöflingor sakta mot marken.. Underbart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Åh vad skönt det låter att somna så tidigt. Då är det ju inga problem att gå upp tidigt.



Här är inga stora planer, mest tvätt och pill. Men imorgon blir det skriskoåkning med Nina, för första gången. Hon längtar så



Kramkram

Tessan

Vi ska till barnens farfar o fatser och fira dom, blir bjudna på käk o så. Sen ikväll ska erica till farmor och sova över där. hoppas ni får en trevlig kväll. kram

2009-02-21 | 09:56:10
http://ericasmamma.blogg.se/
Cecilia

Men det är skönt att få sova oxå!

O njut av kvällen! Det är ni värda, det är viktigt att man inte tappar bort varandra bland vardagsbestyren!

Kramar

2009-02-21 | 12:11:51
http://skogscilla.blogg.se/
Fia

Åh vad underbart!! Man behöver verkligen unna sig att komma ut lit själva ibland.

Hoppas ni får en kanonkväll.

Kramar

2009-02-21 | 15:38:48
http://fiansess.blogg.se/
Carina

Hoppas ni fin en helskön kväll med bra film och god mat. Vad såg ni?

2009-02-22 | 18:33:25
http://justmintoo.blogg.se/