Shopping hos PoP

PoP har REA här i stan, 70 % närmare bestämt och trots att det var ett ganska bra tag sen de började rea ut saker, så har jag inte hunnit/orkat ta mig in dit - förren ikväll.

Vi packade in båda barnen i bilen och brummade alltså in till stan efter att Fredrik vaknat. Hittade några få saker, mest till Neo denna gången, fast de få grejerna jag köpte var rediga klipp!


55 kr på rean, har kostat 199 kr (!)

Likaså denna superfina skjortan, 55 kr på rea ord pris 199 kr

... och sen blev det ett par strumpor var till barnen, 10 kr styck!


Så jag är helnöjd. Köpte kläderna till Neo i större storlekar, eftersom jag tycker att han ska kunna när han använder dom. Vet inte varför, men tycker det är snyggast - och det borde ju framför allt vara bekvämast, för hans del.


Ikväll blir det en tidig kväll för min del. Jag är helt ärligt slut i hela kroppen. Zzzzznark! :P

kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)