Rockabybaby Premiär!

Tisdag, onsdag & torsdagar, de dagar jag lämnar och hämtar Ninni på dagis, går jag förbi det här huset;

 
Och grejen är den, att i det där huset kommer det öppna en ny butik
- som har premiär på FREDAG!! wii.. Äntligen!


Så efter att ha sett lappar om öppningsdatumet, drömt mig bort i skyltfönstret så är det äntligen dags och jag har börjat räkna ner!



Några av mina favoritprodukter som kommer finnas i butiken är dessa;

Underbara, skulle passa perfekt i Ninnis rum!

.. och hur tuff är inte denna då? En solklar Neo-gubbkepa :P


Sen finns det också en massa underbara barnkläder,


Och för er - och Sonjas (butiksägarens) bloggläsare; en förhandstitt in i butiken! 





.... och det är alltså här jag kommer betala mina varor :D



Behöver jag säga att jag längtar tills på fredag? :)


Alltså:

Nu på Fredag, Riksvägen 36 i Lyckeby, klockan 10.oo slår hon upp portarna till Rocka by baby!


Du får 10 % rabatt på ditt köp
                och dem 15 första kunderna som handlar för mer än 300kr 
           får ett presentkort på 100 kr som kan användas under Mars/April
 
     (kommer även ha fler ebjudanden i butiken som endast gäller öppningsdagen)


Butikens egna blogg: http://rockabybaby.blogg.se/


Sonjas egna lilla hälsning:

I min butik ska man inte känna något köptvång utan alla är VÄLKOMMNA att bara komma in och titta eller kanske
läsa en bok med barnen i soffan  eller om det är kris kom in och AMMA /MICRA VÄLLING och det finns skötbord så är det prutt i byxan så fixar ni det här med  ....


Skön inställning och jag känner mig redan välkommen! :)


De kommer att ha dessa Öppettider ....detta är bara ett ex kan ändras i framtiden ......

Mån   12-15  Eller stängt...

Tis      11-18

ons     11-18

tors     11-18

Fred    11-18

lör        11-15

sön      11-14




Vi ses där! :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

men gud vilken söt giraff, jag är kär! ;)

2009-02-17 | 21:01:34
http://evelinalinnea.blogg.se/
Linda

Va roligt!!!

Hoppas du har en bra kväll :)

2009-02-17 | 23:16:41
http://ndail.blogg.se/
Ida

Hihi,det är min gamla jobbarkompis som öppnar den affären :-)



Allt väl annars?



Kram

2009-02-18 | 20:28:33
http://emelieozander.blogg.se/