Packar

Både Ninni och Neo ska spendera ett par timmar hemma hos mormor & morfar idag. Jättekul för dom, speciellt Ninni som förstår - hon har tjatat hela morgonen! 

Och kanon för min del också. Jag behöver komma ikapp tvättberget, och en massa annat också för den delen.


Så, nu håller jag på att packa allt som ska med. För det är ju en hel del med två barn. Ombyteskläder, ytterkläder om de ska vara ute, blöjor, mat, babysitter, vagn... Ja, lite av varje :)

Ninni är pålädd. Har ätit frukost och borstat tänderna och nu väntar vi bara på att Neo ska vakna, så jag kan "göra klart" honom också :) Sen bär det av!


Vet inte alls hur Fredrik mår idag. Men, jag antar att han fortfarande är sjuk. I natt sa han att han hade ont i örat, så han får nog söka sig till vårdcentralen idag - om det inte gått över. För sen är det ju helg...


Nehepps, om jag skulle ta o packa vidare :)

Hörs sen. Tudeluu!


* bus med farmors fina kise
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


♥Babymyz med Familj♥

Tack så mycket. Ja de ska bli spännande att se hur Sessan reagerar när allt är klart :)

Jodå med oss är det kalasbra :)

Med er med???

Kram

2009-02-06 | 10:36:33
http://babymyz.blogg.se/