Ni är ju för goa! :)

Tack för era åsikter, o eftersom de flesta ändå tycker att få inlägg är bättre än inga alls så kör vi på så sålänge :)


Idag har dagen varit jättemys. Vi har nästan spenderat hela dagen utomhus, eller ja - i alla fall halva. Stephanie, my buddie, kom hit vid 9.oo. Då mumsade vi frulle ihop och snackade en massa. Vid 12.oo skulle hon börja jobba och hon åkte här ifrån vid 11.45. Hoppas du hann fram i tid Steph! :) Väldigt nice förmiddag i alla fall.


Sen spenderade jag och barnen en massa tid ute. Byggde både snögubbe och snölyckta.

Snölycktan tände jag nu ikväll medan Ninni stog spänd i köksfönstret och tittade på. Åh, så fint den lyser! Minns när jag själv var barn och mina föräldrar tände lycktan på kvällen. Det var verkligen magiskt.... 





Annars har jag "bara" lagat mat, ätit mat, varit och handlat. Och eftersom disken stog kvar när jag kom hem från handlingen fick jag ta tag i den också...  



Nu är det strax dags att natta Ninni, och när hon somnat ska jag nog passa på att ta mig ett långt varmt bad... känner att det hade suttit finfint efter allt bus i snön idag.



Vad händer hos er i helgen då? Alla hjärtans dag, hur firas det hos er?



Tråkigt nog ska vi inte göra nånting. Kanske myser till det lite hemma med en film bara... Vi kommer istället "fira" det nästa helg, med bio och restaurang besök. Längtar! Stort tack, till barnens farmor & farfar som ställer upp som barnvakt...! :)










Söta kuddar va? :P

Finns att köpa här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

jepp men nu verkar bloglovin ligga nere,lägger till dej när det funkar o säger då till.))

2009-02-13 | 21:00:15
http://brunettjane.blogg.se/
jane

så efter att bloglovin har legat nere...så har jag äntligen kunnat lägga till dej,säg till när du gjort detsamma:)))

2009-02-13 | 22:17:07
http://brunettjane.blogg.se/
Line

så söta örngott, du hittar så mycket fint.

Jag håller med av många kommentarer till förra inlägget. Det är jätte intressant att läsa din blogg, men du ska också hinna med dig själv och din familj och allt som finns i ditt liv.

ta hand om dig

stor kram

2009-02-13 | 23:21:16
http://linsanslycka.blogspot.com/
♥Babymyz med Familj♥

Happy valentines Day!!!

Hoppas att du får en bra dag.

Kramar

2009-02-14 | 11:49:52
http://babymyz.blogg.se/
En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Klart du ska fortsätta blogga, men känn ingen press med det. Man behöver inte skriva något varje dag.



Härligt att ni får fira alla hjärtans dag nästa helg istället, vi får nog också göra det då vi haft magsjuka som härjat här hemma sen i torsdags. Jag låg hela dagen igår som tur var utan att behöva springa på toa, hade bara ont och mådde illa.

2009-02-15 | 10:29:02
http://www.annakarlsson.se/blogg/