Morrn Morrn! :)

Fast Fredrik jobbat natt i natt så har jag sovit ganska bra, för ovanlighetens skull. Och barnen också!

Ninni vaknade en gång vid 02.3o men somnade om ganska snabbt igen och Neo vaknade en timme senare, och fick mat. Sen vaknade Ninni nu vid 06.15. Skööönt!


Vi gick och la oss lite innan 22.oo igår. Har blivit runt den tiden hela helgen, skönt att få sova ut. Jag känner mig betydligt mycket piggare än vad jag gjorde förra veckan, gigantisk skillnad! :)


Såhär söt är Ninni idag! :)


Vid 9.oo kommer Stephanie hit. Vi hann inte riktigt med allt igår, trots jag var där i 4 timmar. Ska äta lite frulle ihop och sen får vi väl se hur mycket det blir gjort, jag har ju både Ninni och Neo hemma.. och Fredrik kommer ligga i sovrummet och sova... :P Fullt hus...


Annars veti17 vad vi ska hitta på idag. Blir en sväng till lekparken förstås, men sen blir nog dagen ganska lugn.


Nu är det i alla fall dags att ge stumpan lite frukost, innan lilleman vaknar och vill ha mat han också. Planering! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gunilla

Hej Vilka söta barn du har.

Fin blogg också.

2009-02-16 | 18:00:24
http://gunilla.blogg.se/