Lite förkylt hos familjen Ninninus idag...

Min hals ömmar, Ninni har hosta och Neo är snorig som bara den. Antar att det bara är till att gilla läget och hoppas på att det snart går över :)


Strax dags för dagis. Lämnar Neo hemma med pappa Fredrik, som jobbat natt. Efter dagis ska jag nämligen direkt in till banken och fixa det sista med företagskontot, skriva på fullmakt och så... sen ska jag plocka upp Stephanie som följer med hem hit.


Väl här hemma ska vi lägga vår andra beställning. Wohoo.. Kan knappt vänta tills vi får hem produkterna! :) Exakt vad det är för verksamhet och för produkter håller jag hemligt ett tag till... Men, det kommer också avslöjas inom kort :)


Såklart vovven ska ha napp, tycker Ninni. Och koppel, såklart... :)

Barnen nu i morse... Sötisar ... och Ninni bara älskar att pussa på sin lillebror


Ja just det.. sen har jag också en ny artikel att skriva för www.minbebis.com - roligt!

(den jag skrev sist kommer publiceras samtidigt som vårkänslorna infinner sig igen...) :D



Hörs sen
-
like always :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Nu blir man lite nyfiken på vad ni lagt in för beställning :)



Lägger till din blogg på bloglovin. Skulle vara roligt om du la till min också :)



Ha en fin dag!

Elin

2009-02-24 | 12:24:24
http://edvinsmamma.blogg.se/
maria, ekersens

Krya på er!

Vad fint det bidde med nya gardinerna=)



Ja, jag är så nyfiken på ert företag. Måste ju berätta snart=)

2009-02-24 | 12:30:09
Anonym

Vad söta dom är, barnen.

ÄR nyfiken på företaget. Lycka till!

2009-02-24 | 15:38:13
Line

så kul och spännande, grattis. Nu väntar jag med spänning på vad för prylar/produkter det kan vara. kram

2009-02-24 | 21:37:07
http://linsanslycka.blogspot.com/
Ida

Kul med eget företag! :-) Nyfiken på vad det är för typ av företag.

Mindre kul att vara förkylda :-(



Du har fått en award av mig. Kika in i min blogg. :-)



Kraam

2009-02-24 | 22:12:57
http://emelieozander.blogg.se/