Läggdags även för mig :)

Nu har det blivit läggdags även för min del. Ska bara hoppa in i duschen en snabbis, innan jag kryper under duntäcket
- som jag förresten funderar på att lägga undan o byta ut till ett "vanligt" täcke.



Var det någon mer än jag som såg på Kalla Fakta igår, så förstår ni säkert vad jag menar.. Det är inte alls lika mysigt att sova under dun längre. Dun, som kanske har plockats från LEVANDE fåglar. Fåglar som skriker efter hjälp för att det gör så ont.... usch!


Kanske därför jag sov så dåligt i natt, inte kunde somna? Bilderna av fåglarna från gårdagens program har verkligen etsas fast på näthinnan. Fy!


Nu blev det lite OT men som sagt, jag ska sluta blurra och jumpa in i duschen i stället.


I morgon är det förresten vägdag. Önska mig lycka till, för det kan jag verkligen behöva. Siktar snarare på ett plus, än ett minus denna veckan....



Ska också svara på alla era fina komentarer i morgon. Jag uppskattar dom SÅ MYCKET, har bara så fullt upp med allt nu
- att det inte riktigt hinns med. Ledsen!!! :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

Hejsan:)

Jasså hade du tappat bort mig:) hi hi

Rivstarten e ju bra! Har ju kört den nu exakt en månad och har tappat 6,3 kg ju!! :)

Kör hårt nu!

Nu ska vi bli smala och snygga till sommaren!

Kram

2009-02-02 | 22:37:09
http://emelieidafriberg.blogg.se/
SagoElin

Lycka till imorgon och dröm sött!

2009-02-02 | 23:38:13
http://sagoelin.blogg.se/