Hej hopp!

Idag kom barnens mormor hit som sagt, och vi började dagen med en rask promenad ihop med syskonen bus

- syftar Ninni & Neo då såklart!

Underbart mysigt och helt fantastiskt väder. Strålande sol, men samtidigt snö och kallt. Lovely... Härligt att få snacka av sig med mammsen också... För att inte tala om att Ninni blev glad för att få busa med mormor! 

Och tänk! Imorgon ska Ninni få busa hela kvällen med farmor och farfar, vilket lyx va! :) Jag & Fredrik ska nämligen äta på restaurang och göra ett biobesök. Hur mys som helst och jag kan knappt vänta tills dess! :P Säger ingenting till stumpan ännu, för då lär vi få höra på "fafaaa" och "famooo" dygnet runt tills de kommer. Men, imogon efter gympan ska jag släppa bomben om att dom båda kommer. Glad hon kommer bli!



Fredrik ringde nyss och sa att han låst in bilnycklarna till lastbilen, i bilen... suuck. Och just idag är han och jobbar i Karlshamn också. Typiskt. Så han lär väl inte dyka upp fören vid 18.oo. Och vi som skulle storhandla idag... Får nog bli imorrn istället. Undrar vad det då blir för mat ikväll? *funderar


Nu ligger Neo och sover och Ninni sitter i soffan framför bompa och mumsar banan. Nåt mellis var hon ju tvungen att ha nu när inte Fredrik kommer hem på ett tag.. Jag har precis mumsat några pistage nötter (älska!) som kompensation :)


Är suger på att bege mig iväg och sola snart igen... och hinner jag ska jag till Lindex för att testa ut ett par nya jeans. Mina andra är förstora numera :D *woohoo* 

Så fick jag en "30 % på valfritt par damjeans" hem i brevlådan för nån dag sen. Det gäller att passa på ju! :D


Hoppas jag hittar några snygga bara...   
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Ne men gud va hemskt. =0( Ikväll ska vi äta Tacos och mysa till Let´s Dance, i morgon har Nellie beställt att vi ska till Leos Lekland får se om de blir de. hihi =0) Men storhandla ska vi göra i morgon iallafall. =0) Läste att ni skulle ha mys i helgen. skoj =0) Kram och trevlig kväll. <3

SoffiZ-Oliwers mamma

Kikade in och hoppas att ni får en bra kväll=)

2009-02-20 | 20:57:34
http://soffiz.blogg.se/