Godmorgon!

Morrn morrn! Ninni mår betydligt bättre idag och har inte kräkts sen igår eftermiddag. Underbart!


Både Ninni, jag och Fredrik har sovit som klubbade sälar inatt. Ninni somnade vid 20.oo och jag och Fredrik gick och la oss vid 22.oo - och somnade direkt. Sov ända till 06.oo då Fredrik skulle till jobbet, och Ninni vaknade en liten stund efter det. Härligt!


Det har dock inte blivit så mycket mat för stumpan, men jag fick i alla fall i henne en liten yoghurt. Lite dricka (det viktgaste ju!) och lite glass. Är man sjuk så är man, och då får man äta glass på morgonen :)
 

Efter frukosten tog jag och Ninni ett långt varmt bad tillsammans, gud så skönt. Verkligen lyx, och man får passa på att ge henne all sin uppmärksamhet så länge man kan. Snart kommer min prins hem (saknar ihjäl mig!) och det blir fullt ös igen. Härligt! :) 


Så, idag blir det ändå att bara ta det lugnt. Innomhus. Ninni är inte riktigt sig själv, ganska trött och grinig - men hon har min fulla förståelse! 


Så, vi hörs lite senare hörrni! 


TREVLIG HELG, förresten! :D 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)