Full rulle!

Japps hela dagen har det varit full rulle och nu är jag helt slut. Såg klart på seven pounds nyss och jisses vilken film. Kan inte bestämma mig för om den var bra eller dålig. Satt som ett frågetecken hela filmen, och några minuter innan den var slut fattade man äntligen vad den egentligen handlade om. Ganska sorglig faktiskt, men åh så fin samtidigt....



Klockan är bara lite över 21.oo men ärligt talat så ska jag snart krypa ner i sängen. Blir till att läsa lite skvaller tidningar innan jag slutligen släcker lampan - och ögonen!


Fredrik jobbar ju natt i natt igen. Suck. Men, jag försöker stå ut. Är ju goa pengar om inte annat :P



I morgon är det vägdag igen. Smått nervös faktiskt. Nu känner jag ingen skillnad från förra veckan, men nog måste jag väl gått ner något ändå? Hm. Återstår att se. Själv hoppas jag ju på - 1, 2 kg så jag når mitt delmål. Men, alla minus är självklart välkomna... Önska mig nu Lycka till huh?! :D


Sov nu riktigt gott me er, så hörs vi imorgon igen!


Nattinuffs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

Ville bara säga lycka till i mrrn:)

Håller alla tummar jag kan, och väntar spänt på ditt resultat:)

God Natt!

2009-02-16 | 21:27:33
http://emelieidafriberg.blogg.se/
Hanna

Lycka till! :)

2009-02-16 | 22:50:23
http://wildbee.blogg.se/