Frukosten hanns inte med i morse..

... så vid 11- tiden började jag med en enklare lunch istället. Laxpaket!

Superenkelt o väldigt smaskens.


Purjolök, broccoli, röd paprika, squash i botten. Ringla lite olivolja och citronsaft över. Lägg den färdigkrydade (Salt & peppar) laxen ovanpå grönsakerna och knip ihop folien till ett litet paket. In i ugnen 174 grader i ca 15 minuter. Klart! :)

Jag gjorde en mild sås på creme fraiche som jag kokade upp & hade en massa dill i. Mumsigt och gav lite mer smak...


Jag har hunnit massor här hemma idag. Nu är jag ikapp tvätten och det ser snyggt o prydligt ut här hemma. Är nästan klar med artikeln för www.minbebis.com också. Kanon!


Nu är det snart dags att hämta hem busungarna, saaaaakna! :)




Glöm inte att ni fortfarande har 50 % rabatt på
www.babyroom.se om ni uppger ninninusens i rabattfältet!















Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sassa

mmm..vad gott det ser ut.

2009-02-06 | 15:54:08
http://sandram.webblogg.se/
Fia

Nej vi tycker det var värt det. Funderade på att bygga först men ett stort hus och en stor tomt blir inte särskilt billigt och vi tycker ju samtidigt det är kul att renovera och samtidigt ha kvar lite gammalt :).



Ja vi ville bo i skogen, fast ändå centralt så vi kunde inte placera oss bättre :). Har lika långt till Lyckeby som till Rödeby och bussen går 5 minuter härifrån och ofta. Dessutom har vi skog bakom huset och en åker vid ena sidan. En granne har vi, men inte så tätt inpå heller. Helt perfekt! :)

2009-02-06 | 17:43:22
http://fiansess.blogg.se/