fint varehär!

Jag har hållt på i köket sen 9.oo i morse. Med undantag för nån data paus på ett par minuter & lunch.


Gjorde i ordning från gårdagen, diskat, torkat alla lådor - både inne & utanpå + alla lådinsatser. Jag har också hunnit med att torka av hyllorna inne i kylen OCH att frosta av frysen. Som om inte det var nog så drog jag ut spisen och torkade runt och på den & väggen/kaklet. Allt detta gjordes medan jag samtidigt försökte underhålla en smått rastlös Ninninus.

Puuuust. Är helt slut nu. Vilken tid det tar! Men fint blire :D  

Ninni, som såååå gärna ville äta "frosten" - vilket mamma sa bestämt nej till...

Kylskåpet :)

Ninni lagar mat till mamma...

... så vispar hon grädde med sin egna lilla söta visp!

Och tänka sig, idag var det mamma som fick "slicka vispen" Andra ord hade klingat om det hade varit "riktig" grädde på ;) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lattepappan

Du är ju så duktig :D

2009-02-01 | 14:36:55
http://lattepappan.se/wp
Pia - mamma med mera

Men du, du är välkommen hem till mig oxå ;-)

2009-02-03 | 13:12:55
http://www.pia.sakerochting.se