Favorit i repris :)

Japp det blev lax även till middag idag.

Tur för mig att jag bara ääälskar lax! :)

Blev även sås på creme fraiche, dillkrydda och salt. Supernice!



Tänkte på det att jag faktiskt har blivit dålig på att äta. De senaste dagarna har det bara blivit "brunch" och middag. Sen inget mer. Det är dumt, jag vet. Men i ärlighetens namn vet jag inte varför det blir så. Jag blir bara inte hungrig. Hm.


Ska man äta fast man inte är speciellt hungrig? *funderar*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Det ser jättegott ut!

2009-02-22 | 18:34:40
http://justmintoo.blogg.se/
Anonym

du verkar ju ha bra koll på det här :) hur är det med creme fraiche och grädde? är det bra att äta under första och andra perioden? alltså, är det BRAAA eller är det typ okej? Vore supersnällt om du kunde svara till min mejl... om du orkar. (: Gillar din blogg.

2009-09-08 | 22:46:47