Delmål

Ja, när det gäller vikten har jag satt upp olika delmål. Sporrande och får mig att kämpa mer... :)


Första delmålet når jag om - 1,2 kg. Då är det totalt - 10 kg jag gått ner, wohoo! :D Hoppas det blir det redan på tisdag - men, jag passar mig för att hoppas för mycket så jag inte blir besviken sen :)


Men i alla fall. Mitt första delmål är något som jag längtat efter SÅ länge. Vet ni vad??


Färga och klippa håret!!


Färga kunde jag ju inte göra på 9 månader, eftersom jag var gravid med Neo. Och sen dess har det inte blivit av! Kanonbra sporre för jag vill vill viiiiiilll fixa mitt fula hår som bara hänger o slänger ;)


Vill ljusa upp det lite. Kanske ett par ljusa slingor? Ljusare underhår? Ljust känns fräsht nu till våren. Dock inte för ljust. Var ju ultrablond en gång i tiden och det kommer jag inte gå tillbaka till... :P Men, vill i alla fall få lite liv i håret.






Den här sista bilden gillar jag hårfärgen på.. Ljusa slingor i mitt bruna...


Vad tycker ni??


Tar gärna emot en massa tips om vad som kan vara fint nu till våren, färger, frisyrer.. vad som får håret att se fräscht och levande..


Kanske sitter ni på bra info om kanonprodukter som ger volym och lyster? Bra hårspray?


Ja, allt! Ös på med tips så jag slipper gå runt med den här kalufsen :P 


Jag i detta nu :D

Tagen för några dagar sen... mörkt hår alltså :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Personligen tycker jag att du passar mycket bättre i mörkt hår.Ser fräschare ut. Kanske lite guldiga slingor? Jag är oxå sugen på att göra nåt liv i mitt hår. Har ungefär sånt hår som du, mörkthårig, tunt hår, som snabbt blir fett... Hoppas du gör nåt snyggt, jag kanske kan bli insprirerad haha. ha en skön dag!

2009-02-11 | 14:30:26
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Fia

Kunde du inte färga när du var Gravid??? Blev ditt hår av dålig kvalité eller var det bara ngt du själv bestämt?



Jag tror du skulle passa i lite uppklippt, med snedlugg för att rama in ansiktet lite mer.

Ljusa slingor gillar jag - många smala för att få den mer naturliga effekten, men kanske lite längre fram på våren? (säger jag som precis färgat över de ljusa ;))



Grattis till att du är så nära ditt delmål!!

Kram

2009-02-11 | 15:48:13
http://fiansess.blogg.se/
Ankizz med Jonathan

Ja tror de skulle va snyggt med lite ljusa slingor.

Heltklart ska du förbli brunett :)

2009-02-11 | 16:28:29
http://ankizz.spaces.live.com/
SagoElin

Oooh.. tredje bilden med mörkt/ljust är helt klart supersnygg! Det superblonda är kanske lite väl blont om man bara skall ha blont.. men som sagt..bild nr tre! Heting! Go Lina ...-håller tummarna för delmålet-

2009-02-13 | 10:23:46
http://sagoelin.blogg.se/
carolina

man kan färga håret under graviditet . men alltid bra att låta det vila lite, men det är absolut inte farligt! håller på med GI jag med... har gått ner 1.1 kilo på en vecka.. vet inte om det är lite lr mycket.. men sakta o säkert nedåt iallafall:)) gillar din blogg!

2010-01-26 | 16:15:03