Dagens middag



Strimlat kött, purjo, svamp och svampspad, grädde, en skvätt vatten - låt puttra.

Jag hade gurk fyrkanter & smörfrästa zuccii ringar samt sockerärtor till det, ihop med en massa goa kryddor.

Mumsfilibums!





I morgonbitti ska jag till sjukhuset, inget allvarligt (hoppas jag!) men jag ska i alla fall röntgas. Fredrik ska ta hand om barnen och han lämnar Ninni på dagis vid 9.oo som vanligt. Tur man har en karl ibland ;)


Nu börjar det dra ihop sig och "det där" som jag nämnt någon gång i bloggen, kommer nog avslöjas inom kort. I alla fall om allt går som jag får bestämma, hihi. Spännande! :)


Hoppas ni haft en riktig underbar dag!!



Mina fina killar hemma hos barnens farmor på julafton

Massa kärlek ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Mina är 3 år och 8 månader. =0)

Min blogg är så tråkig vill verkligen göra om den men jag är inte så haj på de där. hihi =0)

Hoppas ni har en trevlig Onsdag kväll.

Mikaela

De blev korvgryta och potatis. =0) Nej asså de är ingen fara min gubbe hjälper mig med den, kikar runt på olika bloggar nu för att få inspiration till hur jag vill ha den. Oj då, då har du fullt upp. :-)