Vi putsar fönster!



.. och dom blir skinande rena igen!


Men, nu är det snart dags för lunchpaus, det bjuds på rester från gårdagen. Ja, alla kräftorna tog slut (undrar varför huh Ida? hihi) men vi har ändå en hel del annat över. Köttbullar, ostpaj, sallad, räkor... gottgottigottgott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

putsa fönster det skulle jag med behöva :D vi ska åka och titta på min systers hus,dom har köpt ett äldre hus som dom har rivit ner hela inredningen i.Så nu håller dom på att sätt in allt nytt,det är så kul att se hur långt dom har kommit från vecka till vecka :P

Cina

Kommer du hit kan du fortsätta =) jag kan passa kidsen under tiden ;)

2009-08-23 | 16:40:10
Catrin

Heej!

Supertack för inbjudan, jag ska kika efter barnvakt imorgon så återkommer jag så fort jag kan!:)

kramar!

2009-08-23 | 21:39:08
http://thildafisen.blogg.se/