Vi har träffat Svampbob idag! :)




SvampBoB!



PoPPiS!



Ninni som i övrigt fullkomligt älskar svampbob blev plötsligt väldigt reserverad. Sen om det berodde på Svampbob själv eller på alla större barnen som fullkomligt rusade fram för att se sin idol, ja det kan bara Ninni själv svara på...


... fast trots osäkerheten ville hon ändå inte att Svampbob skulle gå. Så när han gick, fick vi följa efter :) Ett tag i alla fall, innan det började droppa från skyn och vi fick gå vidare. KuL! :)



Bus-Ninni!



Och lilleman, som var helt utmattad efter ännu en dag på Sailet.


Kvällen fram tills nu har spenderats hemma hos mina föräldrar, tillsammans med övrig släkt. Mysigt. Men, nu är ungarna i säng och jag och Fredrik ska vänta ut tiden tills filmen på 5:an börjar. The Village hette den visst.

Kram!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Oj vad kul för barnen:) Hehe svampbob måste va alla barnens favorit:)



Hoppas allt är bra med er:) Jag har varit lite dålig på att skriva nåt, men men, ska försöka bättra mig!



Kramar

2009-08-16 | 14:09:39
http://dagarmedfia.blogg.se/