Här är vi uppe med tuppen, typ...

Ungarna vaknade redan lite i o5.oo i morse. Gääääsp. Men, det var bara att pallra sig upp!



Ninni ville ha frukost, direkt på momangen! Så det fick bli lite yoghurt, medan lillebror i vanlig ordning kröp under köksbordet och satte sig. Till hans lycka hittade han en tappad bit rån, från gårdagen, som han glatt mumsade i sig..



För att ni ska se hur mörkt det fortfarande var när vi gick upp, så får ni denna bilden med bara liite blixt. Enda fördelen är ju att det bli 100 gånger mysigare att tända lite ljus och mysbelysning :p



Vår lilla kexätande knasbolle :)



Finast



.. haha, och såhär glad kan man bli när man blir bländad av blixten :p Sötfis!



Nu ska jag packa ett par ordrar som droppat in på Haileys under natten, superkul att det går så bra för oss! Lite panik har man dock, eftersom vi inte har så mycket hemma längre. Så, en massa beställningar kommer läggas i helgen.

Har ni storleksförslag tar vi tacksamt emot dessa!


Vissa av våra leverantörer har tagit semester, så bla de större storlekarna (och nyheter till dessa) kommer in i början på september. Bara så att ni vet, menar jag :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- Mamma till 2

Och jag som tyckte att vi gick upp tidigt då elton vaknade 7... nää nu kan jag inte skriva det i bloggen ens...=)



Hoppas ni får en fin helg gumman!

Kul att det går så bra med företager!

kramar

2009-08-22 | 07:22:01
http://agnieszka.blogg.se/
johanna

tjena lina!

du vad hette den affären ni va inne på idag i växjö???

kram

2009-08-22 | 19:31:00
http://bebisfisen.blogg.se/