GoD MorGoN




Idag ville Ninni bara EN tofs i håret, när hon gick till dagis. Så, sagt och gjort. Det fick bli en liten hästsvans.. Fast det är klart, så mycket till svans blev det kanske inte ;) Men, det tar sig!



Vår fina tjej!



Haha.. ja, de är inte lätt att få två busungar på kort samtidigt :p



*harkel* som sagt...


Ninni är på dagis och Fredrik & Neo ligger och sover. Det är nåt med Neo. Vet inte vad, men han är grinig som 17! Ingenting är bra.... Kanske är det fler tänder som bråkar? Eller är det bara så att han har ett "dåligt dygn"...

... hur som helst hoppas jag det försvinner snart, för jag saknar min glada kille!


Medan det är lugnt i huset ska jag passa på att ta lite bilder på saker jag ska lägga ut på tradera. Lika bra det, så jag slipper ha det skräpandes här hemma/i förrådet.


Hörs sen igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)