Here it ComeS - min nya Hobby! :p




Först ut fick bli ett armband. Tyvär missbedömde jag avståndet en aning, så sista siffran fick komma på sniskan :p Men hey, som Fredrik sa.. vad gör väl det? man fattar ju ändå...

(datumet han & jag träffades o föll in lööv ♥)



Dålig kamera på att ta kort på smycken, blir tokig! (ja, för det kan ju aldrig vara den som håller kameran som är kass.. nääääreå :p )



Testade i olika inställningar, som ni säkert ser ;)



"barnstansad" Mirakel - tag uppepå en platt silverring;
Ninni 2007 Neo 2008 - mina mirakel!

(...jag valde att lägga 0:orna på andra hållet med flit - för att göra det xtra personligt!)



Så fick det bli en enkel nyckelringstag till mig också. Var ju tvungen o testa :p

Kärlek; Fredrik, Ninni & Neo

+ Hjärt-tag med "HEM & BIL" instansat
(=nycklarna som sitter på min nyckelknippa)




Nååååå, vad tycks?

- inte illa för en nybörjare huh? :p



(kan ju tillägga att jag fortfarade "övar" i silverplätterat - som är nickelfritt. Sen får det bli i silver925
- när jag är riktigt fingerfärdig. Annars kan det bli ett dyrt kalas det här ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Oj vad duktig du är, jättesnyggt tycker jag:-)

kram Madde

Johanna

Fina :) Du är duktig redan nu ju :)

2009-08-31 | 15:34:10
http://joelsmamma.blogg.se/
Louise

Hejsan Lina. För det första såg det jätte fint ut, och det andra såg det super kul ut att göra. Med lite övning kommer du bli nöjd med varenda grej du gör, även fast jag tycker att det du hade gjort nu var jätte fint. Ha en toppen dag. kram louise

2009-09-01 | 09:05:37
Evelina

Läser jag slarvigt eller:S Är det Du som gjort det?? Det är ju så fint, du borde göra och sälja, jag skulle lägga in en beställning direkt!

2009-09-02 | 19:38:55
http://evelinalinnea.blogg.se/