Snart är det JuL...

... hehe närå, men visst känns det att det i alla fall börjar bli höst i luften? 

Och (riktigt!) kall luft = vinterkläder!


 Igår kväll var det dags att prova fjolårets... 



Först ut var PoP:s suuuperfina overall, som Ninni hade förra året. Storlek 86 så jätteförhoppningar hade jag minsann inte... men kolla! Den passar...! 



Stumpan lär ju växa lite till innan det är dags att plocka fram den helt, men det finns minsann lite över i bensluten.

Gud,så bra!



Sen var det "skal" settet från PoP. Röda byxor och jacka med fleece jacka o byxor i vitt. Allt i strlk 86.



I kortaste lagret men i höst kan hon i alla fall ha dom!


Tog en titt i Neo:s vintergarderob och hejsan hoppsan vad jag har fyndat på tidig REA :p



En vinteroverall från PoP



.. i strlk 92. Ja, denna kan ju Ninni ha ifall den bruna ovan skulle bli för liten :p Nersatt till 295 kr!



En Fix vinteroverall


Strlk 80. Ord pris: 699:- nersatt till 499 kr och med Lindex 50% rabatt på det = 249 kr!



.. och en FIX skaljacka i härlig ljustblå färg, likaså fleecen som tillhör.



Strlk 86. Ord. pris 599:- REA: 399:- sen hade Lindex återigen 50% på det - så, jag betalade 199 kr! 


Ja, jag håller med. Lite galet är det allt! Men hey, jag är svag för röda lappar. Kan bara inte motstå sånna bra REA priser! Och vet ni vad? I "värsta fall" finns ju tradera - där jag till och med lär tjäna en hacka på köpet! :p


Skönt att veta att ungarna mina slipper frysa i vinter i alla fall! :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

tjena!vadet längesedan dom hade halvarea priset på dom jackorna???

fan vill oxå ha en till tristan!

kram

2009-08-26 | 10:55:35
http://bebisfisen.blogg.se/