Vart ska jag börja?

Vad sägs om på stranden innan vi for på semester? :)



Lilleman är tufft sommarklädd i väntan på att vi ska packa in oss i bilen och bege oss iväg till stranden...



Det var superfint väder och det blev en massa SOL och BAD.. (Ninni är nere vid strandkanten och häller vatten ur hinken..)



FIKA blev det också såklart. Ett solklart måste när man ligger på stranden en hel dag!



... och så en massa bad och sandslottsbygge igen!



Det tar på krafterna att sola och bada...



Perfekt... om nån letar efter oss säger man bara "leta efter det gröna tältet" ! hihi. Vår bästa investering, förra sommaren. Altid skugga tillhands, vilket nästan är ett måste med små barn..



Dagen efter åkte jag och Fredrik till Göteborg och Liseberg, släpade inte med oss kameran men däremot knäppte jag några bilder med mobilen - som jag inte lagt över på datorn ännu. Så det får vänta.



Nästa inlägg kommer om en stund;
Tosselilla och stuga i Ystad, men familjen Charlottendal! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


♥Linda med familj och LillSnuffsan i magen♥

Vilka härliga bilder, vilken härlig familj du har.

2009-08-10 | 16:35:51
http://babymyz.blogg.se/