Up and Away!



Har precis vilat i 1,5 timme nåt, ska jobba i natt nämligen. Så, nu ska jag alldeles strax bege mig iväg hemifrån..


Nu är det slut på Fredriks semester och även han börjar jobba i morgon. Natt. Suck. Jag hatar när han jobbar natt, dessutom 15- timmars pass där han endast hinner hem för att sova, gå upp, äta middag för att sedan börja jobba igen.

Skönt att det "bara" är i 2 veckor....


Ninni ska få återgå några timmar på dagis i veckan och äntligen ska vi få lite rutiner tillbaka. Det är så mycket man ska "hinna med" när semestern härjar och jag hoppas i ärlighetens namn att det lugnar ner sig lite framöver, för nu sista tiden har det varit saker precis hela tiden, tycker jag.


Ha nu en skön natt så hörs vi imorgon igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)