Tudeluuu

Har suttit och sorterat kort som ska på framkallning. Ja att jag gillar att fota är det väl ingen som missat? Men, att ha 538 bilder som ska framkallas är bara på tok för mycket. En sista utgallring innan framkallning, bara måste det bli. Suck. Alla bilder är ju så fina :p *minnen*


Hur som helst, ska bara vänta ut en auktion på tradera och packa de sista ordrarna som kommit in på www.haileys.se - sen är det dags för mys framför Wallander på tjocktv:n, med Fredrik ♥

* liten BUS - Ninninus på babyprofsen :p


Nu äntligen jobbar han dagtid igen och det ska bli SÅ skönt att slippa krypa ner i en tom säng på kvällarna. Likaså ska det bli tokskönt att slippa "dra hela lasset själv" de bråkiga nätterna som uppstår titt som tätt. Myyys!



Just nu strular bloggen big time, för mig i alla fall. Jag ser att jag fått en massa komentarer, men kan inte läsa vad ni skrivit eller från vem det är. Men, förhoppningsvis kan jag det i morgon och då svarar jag också. Så ni inte tror jag dissar er :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Förutom lite feber så är det bra här. Ska ju ha en liten bebis till i februari så jag kommer inte börja jobba imellan men har istället börjat sälja barnkläder på homepartyn,skitkul:-)

Du känner inte att du är så duktig på dina smycken att du skulle vilja göra ett på beställning?

Kram Madde

Hanna

Självklart får du fråga det ;)

Jag brukar köpa från pearlized.se och pagoni.se. Där handlar jag alltid ifrån :) Vart handlar du ifrån? Kram!

2009-09-01 | 09:53:29
http://wildbee.blogg.se/