Lisebergs souvenirer & överlyckliga barn! :)




Ett vandrande paraply?



Nejdå, det är bara Ninni som nybliven stolt paraplyägare!



Kaninöron med tiara var ju ett måste, till vår prinsessa!



Och det hon har under armen ska föreställa en rosa mjuk hund, som jag vann åt henne :)



Pappa däremot vann ingen rosa hund till sin dotter, utan en boxningsbulldog till sin son istället! :) Det kallar jag bra teamwork!



... såklart hittar han "lappen", som är det bästa på alla leksaker!



Sååå spännande! *Neo, du är knasig :P



Ja tänk! Vad ett litet rosa prinsessparaply, en rosa mjuk gosedjurshund, gröna Lisebergs-öron och en gosedjurs "boxnings bulldog" kan göra ungar överlyckliga! Ja, jag talar då främst om Ninnis lycka såklart, lilleman är något liten ännu - men hey! Han blev glad han me! :D 



Jag tror inte ens jag behöver nämna att vi hade fantastiskt roligt på Liseberg igår? Det får minsann bli en tur dit nästa år också, fast då blir det hotell och 2-dagarspass :D


Bussresan gick fort och smidigt på vägen dit. Hem var det aningens sämre. Stökiga, högljudda ungdomar som störde allt och alla med sitt snack, tända lampor och spelande musik från mobiltelefonerna. Tanken på att försöka sova slog vi ifrån oss ganska snabbt, men.. nån blund blev det visst tillslut ändå.


Var hemma 03.15 och hoppade i säng direkt. Somnade gjorde vi också, snabbare än kvickt!


Men, så har man ju barn.. och (våra!) barn vaknar tiiiiiidigt. Så, 05.45 var det bara att stiga upp igen. Jag kan ju bara säga att lite mer än 2 timmars sömn, behöver till och med jag! 


Fredrik och jag hade kommit överrens om att HAN skulle gå upp först och låta mig sova vidare, eftersom jag har så svårt för att sova när det är ljust ute och då jag vet att familjen hittar på andra saker... Men, efter Ninni ropat ett bra tag från hennes rum, så... fick JAG gå upp. Ändå. Muttrade något till Fredrik innan jag stängde dörren och gick in till stumpan... 

... men nu såhär i efterhand, när klockan är 07.31 och det snart är dags att sparka upp Fredrik, är jag rätt glad för att jag gick upp. Ska bli otroligt skönt att få krypa ner i sängen igen.. om så bara för nån timme eller två...


ZzzzZZzzznark!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)