Kläder i all ära...

... men nu var det minsann dags för rensning i Ninnis garderob!



Katastof!



Ojojoj...



Lika bra att riva ut allt på golvet först...



... efter resultatet är svårt att se, dålig bild jag vet. Men oj vilken skillnad!


Äntligen är det ordning och reda igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Sådär ser det ut i barnens garderober med... men känner nu att jag inte orkar engagera mig i kläderna, flyttar ju den 1a september och ska fixa allt med kläderna då istället.



Jo det är bra med oss, bor bland flyttkaronger nu, vilket är mindre kul.. men men så är det ju ibland:P



Klart det blir en massa inlägg om huset och inredning sen, kommer bli en helt ny kategori i bloggen som kommer bestå av huset, huset och huset!



kramis

2009-08-17 | 08:05:52
http://agnieszka.blogg.se/
sonja

Passa på att fynda lite hos mig

innan jag stänger !

Är nästan 100 % säkert att jag stänger 31 aug.

men webbshoppen finns kvar ska bara satsa på nätet

2009-08-17 | 11:39:10
http://rockabybaby.blogg.se/