Im still alive

.. men det är precis på håret :)


Är så grymt trött! Sov till och från fram till klockan 13.oo, sen steg jag upp. Har plockat i orning och fram sakerna som behövdes förberedas för morgondagen, då min bror och pappa kommer hit för att passa barnen. Stort Tack!


Nu tror jag att jag tänkt på det viktigaste i alla fall :D


Har också hållt på en massa med webshopen, som att lägga ut produkter från vår nya leverantör By Caprice, från London. De har en massa snyggt och jag längtar redan till vi lägger nästa beställning! Ja, jag måste ju också passa på att köpa lite nytt och deras underkläder må vara något dyrare men OJ så fina - och med kvalite! 
 

Och Nejdå - man behöver inte köpa hela settet! BH och trosa säljs även separat!


Fredrik har badat ungarna och nattat Neo, Ninni sitter i soffan och kollar på "små einsteins". Ytterligare en storfavorit.







* Fredrik har "bakat in" vår lilla tjej i handduken, hon kan bara röra benen och tycker det är roligt att leka "inbakad" :D


Men, efter det är det även läggdags för hennes del och då ska jag passa på att pusta ut. Kommer gå och lägga mig tidigt jag med, eftersom vi ska upp kring 05.oo i morgon.


Fast, innan dess ska jag bre våra mackor vi ska ha med oss... samt mysa lite ihop med Fredrik, såklart ♥ 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


laila

måste man köpa hela settet

2009-08-04 | 20:28:53