Hemklickade REA saker :)

Eftersom jag vet att jag kommer få frågan, börjar jag med att säga att:

Allt är inköpt
här ifrån! :)





Super- mega- skitsnygg brickkorg som jag bara inte kunde motstå! 119:-





Ljusstickor små


"Otroligt mysig och enkel med 3 runda ljusstickor i runt glas. Tillverkade av rostfritt stål av hög kvalitet & brinner med hjälp av lampoljan i glaset. Veken är av glasfiber = evighets veke!"

Ja, nu är det snart höst och eftersom jag fullkomligt älskar att tända ljus, var detta stilrena settet ett måste!

99:- som hittat! :)



Är fortfarande superkär i mina ljustakar jag köpte från samma försäljare förra året... SÅ fina!

Och det är verkligen evighetsljus!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sonja

I webbshoppen kommer jag inte att ha erbjudanden eftersom den finns ju kvar

men kommer att ha erbjudanden i butiken

så jag slipper dra hem allt

Imorgon börjar jag packa ner ....

fick reda på att det e klart nu idag

Kommer att berätta på bloggen sen varför jag flyttar hem det

men lika bra att inte säga nåt innan allt e klart

har öppet 11-16 tis ,ons tors denna veckan

2009-08-17 | 19:58:00
http://rockabybaby.blogg.se/
Emelie Friberg

Hejsan!!

Min sambo var precis inne och kikade på din blogg och blev väldigt förtjust i det där glaset med ljus pinnarna... han blev nufiken på var du köpt de...

MVH Emelie o Niklas

2009-08-17 | 22:26:16
http://emelieidafriberg.blogg.se/
Emelie

Hejsan!!

Förlåt, såg nu vart man beställde ju!!

Kram

2009-08-17 | 22:34:25
Maria

Ååååh vilka fina grejor dom hade där... :) Men hittar bara en size på ljusen... funderande Kanske är slut i dom kortare varianterna...?? Du kanske vet?? ;)

2009-08-18 | 20:20:19
perlan

Underbart att se :)

Hoppas Du blev riktigt nöjd med dina saker!

Maria, evighetsljusen är slut i dom andra storlekarna. Men ska beställa hem nu i veckan! ;-)



Ha det gott & en riktigt skön helg!

/Perlan

2009-09-19 | 09:28:35
http://www.perlanliving.se