Grillkväll hos ungarnas mormor & morfar!

Igår var vi som sagt bjudna på "grillkväll" hemma hos mina päron. Min farmor o BG var också där, likaså kusinen Andre och min storebror C. Enda som fattades var min lillebror J, som gör lumpen och just nu är iväg på de 7 haven som kock, på en stor båt.



Den ursöta fågelholken som hänger i päronträdet hemma hos mina föräldrar :)



Ungarna, vid matbordet :)



Ninni äter chokladpudding, till efterrätt. Mums!



Vi andra bjöds på smaskig efterrätt med kaffesmak. Supergod!
(minns inte vad den hette... mamma?)



Lilleman hittade ett spännande kasettband att utforska :)


Hade en supermysig eftermiddag/kväll, tusen tack!


Efter att vi kommit hem och ungarna lagt sig satte jag mig vid datorn för att leta nya leverantörer till min webshop. Svårt som tusan men kanske har fått tag i några, skickade i alla fall iväg ett par mail så... vi får väl se vad de svarar.

Spännande! :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)