En tuff eftermiddag!

Det har vait en riktigt tuff eftermiddag, med en hel massa gnäll och tjuriga miner. Tur man har haft Fredrik hemma som har avlastat en del. Jag mår nämligen inte helt perfekt, tror jag åkt på Neos förkylning.



Hur som helst så har dagen ändå bjudit på små ljusglimtar, som när Ninni tjatade till sig att hon skulle få köra lillebror i Boby Car släpet! :p Till min förvåning blev den annars griniga Neo superglad och mös för fulla muggar!



Inte bästa bilden på Ninni direkt, men kolla in lilleman! hihi gud så mysig han äääääär! :p



Fina, stora, killen!


Nu blir det film för min och fredriks del. Jag hade velat "pyssla med min nya hobby" men det pallar jag helt enkelt inte ikväll.. faktiskt. Ungarna har nyss somnat och äntligen, är det liggläge i soffan som gäller för min del. Som jag längtat! :)



Wall-E blir det ikväll
-
mysfilm det där! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- Mamma till 2

Jättefina bilder på sötungarna!



kramar

2009-08-29 | 07:26:46
http://agnieszka.blogg.se/