En lugn dag



Ja, idag har vi inte gjort många knop alltså.. Det har varit fint väder men rätt kallt i vindarna, så något strandbesök var det inte ens på tal om idag. Tyvär. Utan istället har vi tillbringat dagen hemma. Har tvättat och plockat fram kläder som vi ska packa med till Ystad och Tosselilla. Jodå, ni läste rätt. Jag har redan börjat packa, och vi åker inte fören på fredag! 

Men. Nästa vecka har vi fullt upp, så att packa väskan så den i alla fall är 70% färdig, känns som ett måste. 
  


I morgon går jag på natten igen, jobbar söndag och måndag natt. Sover halva tisdagen... På onsdag morgon runt 6-tiden så åker jag & Fredrik mot Göteborg och Liseberg - Wohoo vad kul det ska bli! :D Lite tid på tu man hand känns välbehövdligt och väldigt efterlängtat.

Kommer hem på torsdagen och på fredag natt går jag på och jobbar igen (om jag inte lyckas byta bort den) för att sedan gå av på lördagmorgon - då vi som sagt brummar iväg till Ystad och Tosselilla. Helst så tidigt som möjligt!



Lilleman har fått tag i syrrans dockvagn, och fråga mig inte vad han gör under handtaget? :)


Hur som helst så är det fullt ös hos familjen Ninninus ett tag framöver. Ska bli otroligt kul att få komma iväg hemifrån för att bara hitta på bus och en massa roligheter. Kommer ta miljoner kort, som alltid, så bara lugn. Ni får också vara med på ett hörn! :P



Nehepp, nu ska jag pilla lite i webshoppen innan jag och Fredrik ska ha lördagsmys framför tv:n!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida & bellan

men e det inte på lördag vi åker eller e jag helt ute o cyklar??? vore ju kul om vi åkte samma dag hihi ;)

Carina

Oh vad skoj att åka till Liseberg. OCh utan barn! Hoppas ni får det bra. Åk en massa karuseller - Balder är min favorit. Synd bara att det är så lång kötid.

2009-08-02 | 09:23:05
http://justmintoo.blogg.se/
I våran lilla vrå (C)

SVAR: hej o va kul att du titta in på min blogg. Ja, jag kämpar mot dom där kilona som sitter på kroppen men som inte borde. Jag har ca 14kg att gå ner. Man kan följa allt i en ruta som jag har på min blogg. I menyn till vänster, så står det "vikt-bekämpning" och där kan du se allt - vecka för vecka.



kram

2009-08-02 | 10:57:14
http://cettciliasklotter.blogg.se/
Thessan/Bonkan

SV: Vi kikade på "En sommar med Göran" :) Rekommenderas!! ;)

2009-08-02 | 12:15:23
http://tessibonkaan.blogg.se/
Ida

*Jag har oxå redan packat...Till Bulgarien den 18aug hahah...mer än 2 veckor dit hihih o jag e 94%klar..Typ bara smink o hårfön o plattång kvar typ =)

Puss o Kram*

2009-08-03 | 05:02:04
http://idasilverbark.blogg.se/
Anonym

hej hej , vad stora dom har blivit=)

Hur ha du lyckats gå ner 15 kilo?

Vet inte hur jag ska göra för att gå ner.

Men du kanske har bra tips?



Kram

2009-08-03 | 14:01:35
http://sandram.webblogg.se/
♥Linda med familj och LillSnuffsan i magen♥

Hej gumman.

Jag har fått ert mail och jag sätter in pengarna så fort jag har fått mina pengar från försäkringskassan.

Kram

2009-08-03 | 17:32:30
http://babymyz.blogg.se/