Lunchen


Har precis mumsat i mig lite lunch, och nu kom faktiskt Fredrik hem också. På lunch alltså. Alltid trevligt!



Ungsbakad lax kyddad med citronpeppar, purjo och tomat. En liten råriven morot och gurka till det. Ringlade över lite apelsinsaft och MUMS va gott det var! :)




Saftiga apelsinklyftor till "efterrätt" :)


Måste ta tag i GI:andet igen.. Har blivit lite slappt under köksrenoveringstiden....



Nu ska jag klä på Neo och gå ut och gå en sväng, innan vi ska hämta hem Ninni..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


rocka by baby

Bombar dig med kommentarer hihi..



Ville bara tacka för hjälpen med tipset på webbshopen nu har jag fått in loggan ....



shit vad mycket det är kvar.... men snart ska jag vara klar

2009-04-02 | 18:49:12
http://rockabybaby.blogg.se/