Rubrik?

Nu är vi hemma igen. Ninni hade haft en tuff förmiddag och varit lite ledsen, så fröken hade tagit tempern på stumpan - men inget utslag. Samtidigt sitter hostan fortfarande i och nosen är snuvig, så visst är det nån bacilusk som härjar i hennes lilla kropp..

Får se hur kvällen/natten/morgonen urartar sig, annars behåller jag henne hemma i morgon..



I alla fall. Sitter här och väntar på att Fredrik ska komma hem, så vi kan åka och hämta spjälsängen. Blir en sen middag/kvällsmat idag, men jag får försöka hålla ut :P Ninni sitter i soffan och mumsar banan samtidigt som favoritprogrammet "Mina vänner, Tiger och Puh" är på.. Ninni verkligen älskar det programmet! :) 


Förhoppningsvis får ni alltså se bild på "nya" spjälsängen redan ikväll - samtidigt som jag har något bra att berätta.. (bra, för min del alltså!)  Blev SÅ glad, för att inte tala om lättad! :) Spännande va?

Vi hörs lite senare... *retas med er* :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan

Mina vänner...är en favorit här också=)



Ja, nu blev man ju nyfiken ju=)

2008-09-03 | 19:52:32
http://eliottsmamma.blogg.se/
ME&MY

vilket bra dagis ni har, här i el stockholmo tar de absolut ingen temp eller ger näsdroppar, det är de tillsagda att låta bli från kommunen...inte deras jobb alls tydligen..

2008-09-03 | 22:50:49
http://desbarrar.blogg.se/
SagoElin

Ååh! Grattis till Hp gumman! så glad för din skull!

Och vad underbart fint det blev md spjälsängen! Nu Måste jag verkligen ta tag i att måla min känner jag. Blev riktigt pepp ^^

Krya på lilla skruttan nu!

Kramar till Er!

2008-09-04 | 15:05:12
http://sagoelin.blogg.se/