Snart dax att dra sig..

Om 45 min har jag som sagt planer på att vara på Ninnis dagis. Dagen har gått riktigt snabbt idag, måste jag säga. Trots att regnet piskar utanför fönstret så känner jag migg hyfsat pigg, jag är en sån som gärna "faller för vädertrycket"
- är det grått o trist ute så blir jag gärna också lite nedstämd, deppig. Men inte idag inte! Härligt...


Så, ska springa ner i tvättstugan en runda till och sen göra mig i ordning för att brumma iväg. Vet inte om vi kör hem en sväng innan vi ska hämta Fredrik, eller om vi kanske våldgästar min mamma eller nån, så ska därför gör jag mig i ordning inför ikväll - redan nu.


Så, vi får väl se om det blir nånting shoppat ikväll eller inte..  Uppdaterar senare!




kram hoj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Ha en bra eftermiddag/kväll nu då. Hoppas du hittar nå fint!

2008-09-30 | 15:15:08
http://cissislife.blogspot.com
ME&MY

Vilken go dress ninni har, vart hittar jag en likadan?

2008-09-30 | 16:08:37
http://desbarrar.blogg.se/