Nattinuffs!

Nattade Ninni 30 min tidigare än vanligt ikväll. Stumpan sov inte middag mer än knappt 20 min och vaknade av att hon hostade så hon klöktes upp en massa... *vår lilla älskling* Hoppas hon mår bättre i morgon!

Kvällen spenderades framför "Ensam mamma söker" och Tradera. Budade hem 2 superfina set till Ninni, för en billig peng. De är av det danska märket MOLO - som ni kanske förstått att jag bara ääälskar, vid det här lagret...? :)





Bilder på hallbyrån kommer i morgon, har inte orkat redigera bilderna ännu *erkänner* och snart är det dags att inta sängläge. Är dötrött och har fått så jäkla ont i ryggen! Är verkligen trött på att vara gravid just nu... *gnäller av mig lite*

Ska till BM på torsdag och då ska jag passa på att höra när vi får göra Ultraljud nr 2... Skulle ju fått en tid o dag hemskickat, men ikke - ännu iaf! UL skulle ju göras i v 32 och där är ja ju snart.. och behöver ju gärna veta det lite innan det är dax - så man hinner förbereda dagis o så.. Fredrik måste ju ta ledigt o informera sitt jobb me!

Så, jag längtar faktiskt till torsdag. Ska se om ja inte kan fixa nån magbild åt er (som undrat såå! :) under morgondagen. För magen är minsann gigantisk, skulle kunna tro att man väntade fyrlingar - eller nåt :D *höhö


* mamma med liten Ninninus


Sussa sött så hörs vi imorrn igen!
ZzzZZzZzzz
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linn

Ja, just det! Det såg jag ju!:) Den blev verkligen toksnygg hos er så jag hoppas att mattan blir lika fin hos oss...:D



Ja tack, en mysig helg med fullt upp...så som det ska vara.;) Hur har ni haft det? Bara bra också hoppas jag!:)



Kram

2008-09-14 | 22:28:41
http://mysprinsessan.blogspot.com
Ankizz med Jonathan

Ååå krya på dig Ninni!

2008-09-15 | 07:50:04
http://ankizz.spaces.live.com/
Agnieszka

Ja på tal om att det ser ut som om man väntar fler så var jag på jobbet och hälsade på här om dagen, då frågade en arbetskamrat om jag skulle ha tvillingar....=)

Skönt att det finns fler som är lite större när dem är gravida=)

Hoppas Ninni blir frisk snart... inte kul alls när dem är sjuka.

kramar

2008-09-15 | 08:12:33
http://agnieszka.blogg.se/