Natti natt

Nu är det sängen som gäller för min del.. ska lägga mig och läsa lite, innan jag till slut släcker lampan och - förhoppningsvis - somnar in. Har nämligen svårt för att somna numera... det är nämligen på kvällarna som vår bäsebus är som mest aktiv... Sen är det minsann inte lätt att hitta en skön ställning att somna in i heller för den delen.. Sicka I-lands problem, huh...? :) 
 


Fick förresten ett paket på posten idag... Vad kan det vara?? Ojojoj... spännande!

Mer om det i morgon *håller er på halster lite*


Nattinuffs! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Sov så gott! Hoppas inte bebben håller på alltför mkt:)

2008-09-08 | 22:10:23
http://dagarmedfia.blogg.se/
Susanne Salon Classique

Hej Lina,

Paketet ser bra ut. Det ser helt och fint ut. Bra. Tack för att jag fick se..:-)



Nu har jag en kampanj i min butik också på Goldwell dualsenses, samt så kommer det in en kul liten nyhet i butiken i veckan...lite skojsigt...

Hoppas du somnar gott och sover bra inatt.

Susanne

Cissi

Minns det som igår, när man inte kunde sova ordentligt, ändå är det ett år sedan :=)

2008-09-08 | 22:42:50
http://cisan.bloggagratis.se