Mums!

I går fick Ninni detta av mormor;




Så vi spenderade mestadels av kvällen (och morgonen i dag med för den delen) med att ha lite kafferep på hennes rum (och i köket.. och i vardagsrummet..) Tänk vad skoj en sån sak kan vara! :)



Dagen började då med kafferep :) Sen drog vi igång och städade undan det värsta, innan Ninnis farfar kom på besök vid 11-tiden. När Ninni vaknat efter sin skönhetssömn så åkte vi till Wämöparken för att se på raggarbilar, eftersom de hade sin "träff" där idag. Vi var dock rätt sent ute och valde att inte betala inträde och gå in, eftersom det inte va så många bilar kvar.

Åkte istället vidare in till stan och busade i Hoglands park ett tag, innan vi slutligen gick in på Subway och beställde oss varsin varm smörgås - som snälla "Ninnis farfar T" bjöd oss på. Tog "takeaway" och mumsade i oss dom hemma.. Mys!
 

Nu har Ninni och jag badat och stumpan sitter redan i soffan i pjamas, snorig och med hosta. Snuttan är förkyld och inte riktigt sig själv. Förhoppningsvis sover hon gott i natt och vaknar pigg (och frisk!) i morgon :)


Så, blir "bara" en myskväll här hemma ikväll. Fredrik har lyxat till det och inhandlat några Öl (fusk!), kvällen till ära, och jag får la hålla mig till mitt bubbelvatten - fast ja e inte bitter. Älskar bubbelvatten! Hade aldrig klarat mig utan vår Soda Stream! :D Sen blir det till att se premiären av "Musikmaskinen"

..som följs av skräckfilmen Hostel *ryser* Fredik som bestämt, får se om ja ser den.... Gillar inte skräckisar...




Bilder från dagens bus i parken kommer lite senare, har inte redigerat bilderna ännu.... 


Vad har ni för planer ikväll då ?  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ME&MY

Huh, hostel?!



idag var även vi på ikea, 2 små möss fick följa med oss hem...så söööööööta!



Ikväll ska vi äta kycklingsallad och bara mysa!

2008-09-13 | 19:07:28
http://desbarrar.blogg.se/
Nina

Oj, jag minns hag hade också låtsasmat när jag var liten men tänk så god den var ;) Ibland sa jag åt mamma att jag inte skulle ha nån mat för jag hade redan ätit :P

2008-09-14 | 10:07:37
http://niini.blogg.se/
Fia

Va mysigt med kafferep med lillan:) Sånt där tycker dem är kul. Att bjussa på "fika". :)



Ååå Hostel har man sett:) Jag ÄLSKAR skräck:) hihi.



Hoppas ni får en bra dag!



Kramar i massor!

2008-09-14 | 14:14:54
http://dagarmedfia.blogg.se/