Morrn Morrn!

Gårdagen var kanon! Var ju och klippte mig och det blev ganska så bra... tror jag.. Har inte riktigt hunnit vänja mig ännu.. :) Ska se om ja kan lägga ut nån bild sen, kanske..


Annars spenderade ju jag och mamma hela dagen på IKEA. Kom dit lite efter lunch och körde hem igen vid 17.3o - tiden nåt. Hade jättemys, men gud vad mör man var sen! :)


Fick tag på en massa fint. Bland annat hyllan till Ninnis rum, en matta till vardagsrummet, tavel list som ska vara ovanför handfatet i badrummet, lite handdukar mm


Så, bild på detta kommer så fort jag hunnit packa upp sakerna. Hade som sagt ingen ork till det igår...



Inget tjusigt väder ute idag. Ganska grått och precis igenmulet. Blir nog att vi åker till Barnens Lekland idag, och antagligen - och förhoppningsvis -  följer både min mamma och lillebror med. Myspys! :)




Hörs lite senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susanne Salon Classique

God morgon,

skönt att höra att det gick bra hos frissan Lina.

Ha en bra dag så länge.

Susanne

Nina

Önskar man hade något Ikea när sig :/ Men i vår blir det Åbo och storshopping :D

2008-09-12 | 10:20:35
http://niini.blogg.se/
Fia

Jag ser fram emot att få se dig nyklippt:)



Ja det är verkligen ett trist väder idag. O kallt är det här med:S

2008-09-12 | 11:49:38
http://dagarmedfia.blogg.se/