Morgonen

Morgonen har börjat bra. Ninni vaknade vid 6.3o så det har varit en lugn morgon med massa mys.. Skönt att slippa stressa. Lämnade Ninni på dagis kl 9.oo och fortsatte sedan en sväng till affären, innan jag återvände hem igen.

Såhär glad är stumpan (för det mesta) när vi ska åka till dagis!

Jag har slutat jobba nu, eftersom jag blev beviljad full HP (havandeskapspenning) och det känns kanon. Visst, det blir mindre klirr i kassan men ändå är denna tiden innan bäsebusen tittar ut, viktigare än pengarna man går miste om.

Förresten hade min kropp inte orkat fortsatt jobba, det är tungt redan som det är - utan en massa spring och lyft på jobbet. För att inte tala om foglossningen sen....

Så, ska spendera den sista tiden innan BF i skolan, att ta det lugnt /vila och självklart det viktigaste av allt
- umgås med min älskade Ninninus



Kul att ni gillade "den nya hallen"! :) Vi är också kanon-nöjda! Är dock fortfarande så pass nytt att man "hajjar till" så fort man får syn på den :P Nu är det bara den andra lilla hallväggen kvar att tapetsera och sådär, sen är det helt klart. Skönt!


Nehepps, nu ska jag ta och äta lite frulle... samtidigt som jag inväntar posten. Kanske kommer det något skoj till mig idag.... ?!  :D

Hörs sen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Ja hallen blev ju kanon ju. skönt med HP. Jag gick också på HP med Alvin. Blev sjukskriven sista veckan onnan HP skulle träda i kraft, för foglossning. Det var så skönt att kunna vila upp sig innan förlossningen. Det behöver man. Kunde aldrig göra det innan Liam kom, så jag tog verkligen tillvara på det denna gången med Alvin. Så njut!!

2008-09-10 | 10:26:23
http://cissislife.blogspot.com
mona

ja, det var gott, men fusk rätt igenom, för jag köper den färdig från findus, bara att slänga in i ugnen=)

underbart med så pigga å glada ungar på morgonen=)

2008-09-10 | 10:35:42
http://mownlaiz.blogg.se/
Linda med familj

Shit va hallen blev snygg :) Bra jobbat...

Klart att du ska vara hemma och ha det mys med Ninni. Det är ju med viktigt samt att du måste vila och ta det lugnt innan förlossningen.

Kram

2008-09-10 | 11:48:19
http://babymyz.blogg.se/
Ulrika

http://enheltvanligmamma.blogspot.com/2008/07/ninas-rum-extreme-makeover.html



Länk till Ninas rum, har någon på Elsas i kameran, ska se om jag hinner få in den i dag. Sjuka barn hemma och då bara tiden försvinner.



Kram