* mamma Mu är trötter .... Frulletime!

Ninni vaknade klockan o5oo i morse - gäääsp säger jag bara! Fy vad tidigt, men det var ju bara att palla sig upp..

Nu står vatten och kokar på spisen, det vankas kokta ägg till frukosten. Fredrik börjar vid 9 och Ninni ska vara på dagis 8.3o. Egentligen skulle Fredrik tagit bilen och lämnat Ninni på dagis innan jobbet (sen skulle jag cykla o hämta henne) men tror jag gör så att jag kör in Fredrik till jobbet - och tar bilen själv istället.

Regnar nämligen ute och jag har absolut ingen lust att ge mig ut då, jag har ju som sagt inte ens en regnjacka som passar min gravida mage ens... Så, så får det nog bli. 


Nehepps, frulle var det ja. Svarar på era söta komentarer efter kl 9.oo, då jag är på plats här hemma igen.. 


God Morgon!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

God morgon. Här har vi varit på dagis precis och lämnat Liam. Alvin har fått gröt och ligger och sover nu. Och jag ska ta mig två ägg till frukost!! Hoppas du får en bra dag!

2008-09-29 | 10:06:16
http://cissislife.blogspot.com
Fia

Oj det va tidigt stumpan va uppe:)

Och ägg till frukost lät ju inte helt fel heller. Ska nog också äta det. Men blir senare frukost för mig. :P



Ha en bra dag!

Kramkram

2008-09-29 | 11:18:56
http://dagarmedfia.blogg.se/