Luckorna till "hallbyrån"

Nu är luckorna till hallbyrån målade en gång med lackfärg, var precis nere i källaren o fixade det.. Behövs nog målas en gång till imorgon, sen ska ni få se det färdiga resultatet. Tror det blir kanonkalasbra! :D

FÖRE, med prinsessknoppar som satt fastlimmade med superlim:  

Efter jag slipat ner knopparna...

.. mätt ut mitten på enklast sätt & förborrat för den nya knoppen...

Första lagret målat!



Åh, va händig man är - inte sant? :P För joo, det e visst jag som gör det.. slipar, borrar, hamrar o har mig  (inte Fredrik som nån antydde!) Visst, Fredrik gör sånna saker han också, självklart, men "renoverings sakerna" är det jag som har pysslat med. Och därmed basta! :P Har ju lite fördel att jag jobbar på ett byggföretag..... :) 




Har ju glömt att visa er "Blöjautomaten" från Lundmyr, som jag fyndade för 29 kr för några dagar sen. Kan tyckas vara onödig men för 29 kr kunde jag inte låta bli. Säljs ju för 199 kr annars... !

Hänger nu på spjälsängen, som en ytterst söt liten dekoration.. väntas bara på att fyllas med pyttesmå mini blöjor :D

 

Beskrivning:
Är du mamma eller pappa till blöjbarn och, precis som jag var, hjärtligt trött på trista och otympliga blöjförpackningar i badrummet?

Nu fi nns det äntligen en snygg och praktisk förvaring för allsköns blöjmärken. Mata in och ta ut blöjan via kilen på påsens baksida. Det går också bra att mata ur blöjan via hålet på påsens botten.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Vad du pysslar och är duktig!!

2008-09-16 | 20:35:21
http://cissislife.blogspot.com
Susanne

vart hittade du blöjautomaten?

Ebba's mamma (Angelica)

Oj oj vart gjorde du ett sånt fynd?

Så fint du renoverar..

Kram,,

2008-09-16 | 20:46:29
http://mideco.blogg.se/
emelie

åh vad mysigt allt ser ut :)



verkligen söt bild på din header :D

2008-09-16 | 21:54:08
http://emelieberglund.blogg.se/
fia

blöj atomaten va ju ett jätte fynd va fint du har giort .

2008-09-17 | 15:54:32
http://ajaxen.blogg.se/