Leila Bakar - en klar favorit!

Nu är det snart dax att bänka sig framför TV:n och Leila Bakar.

"I säsongens sista program bakar Leila Lindholm på temat trädgårdskörd. Hon bjuder bland annat på vinbärspaj, äppelsmulpaj, franska päronflarn och brioch-pizzor. Dessutom blir det reportage om isvin, som är ett sött, svenskt vin"



En klar favorit här hemma, tycker hon är så mysig som person.. och sen att hon har världens finaste köksredskap kan inte hjälpas :)



Mamma! Pappa! Joel! Calle! Fredrik!

Önskar mig hennes (recept) bok i julklapp! :D
*se bild



Efter det blir det snarkofanen... ZzzzZzzZZzzz

Nattinuffs! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Guud vad skönt att allt gick bra med FK, dem kan vara bra elaka i vissa fall, men nu hade du tur!

Jodå dagen har varit ganska bra, men efter att jag hämtat Nova på dagis vid 2 tiden så gick luften ur mig totalt, blev så fruktansvärt trött och fick hemsk halsbränna, så nu på kvällen skickade jag svägerkans kille till affären så han fick köpa samarin i pulver åt mig för brustabletterna funkar inte på mig. Gubben min är ju på Gotland så man kan ju inte direkt be honom om hjälp...=0)

Det blev jättefint med nya spjälsängen i rummet!

kramar

2008-09-03 | 21:12:06
http://agnieszka.blogg.se/
Evelina

svar: hej! Jo, bara bra, lite trött bara efter jobbandet! Åh, jag vill också ha den där boken, allt ser sååå gott ut!:) Vad fin sängen blev förresten!! kram!

2008-09-03 | 21:55:57
http://evelinalinnea.blogg.se/
Anna

Hmm oj.. det blir svårt att förklara. men ska ge det ett försök. Från dörrkarmen in till hörnet har ja en ganska stor fast ändå liten vägg. Den ska ja måla svart. Resten av väggarna är vita. På den svarta väggen ska ja sätta upp massor med bilder. Då behövs ingen ram =) Får se hur det blir.. hitta dock ingen förg idag.. Kom hem med massa annat ist =P



Lägger upp bilder på det sen =)

Hoppas ni haft en underbar dag!

Kram på er..

2008-09-03 | 22:18:02
http://lindblom86.blogg.se/